Registr oznámení veřejných funkcionářů obce Unčín
Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, v platném znění (dále jen „zákon“), ukládá veřejným funkcionářům uvedeným v zákoně předkládat oznámení o:
- činnostech (§ 9),
- oznámení o majetku (§ 10),
- oznámení o příjmech,
- darech a závazcích (§ 11),
- negativní oznámení (§ 12 odst. 2)
příslušnému evidenčnímu orgánu, a to ve lhůtách stanovených tímto zákonem po celou dobu výkonu funkce. Evidenční orgán zabezpečuje podle § 14 zákona vedení registru těchto oznámení.
Obecní úřad Unčín je evidenčním orgánem, který vede registr oznámení pro:
- starostu obce
Žádost se podává písemnou formou. Ke stažení zde: ŽÁDOST O NAHLÉDNUTÍ DO REGISTRU OZNÁMENÍ
Žádost musí obsahovat:
- Jméno a příjmení,
- datum narození,
- trvalý pobyt,
- adresu pro doručování
- a údaj o tom, zda žadatel bude do registru nahlížet osobně nebo v elektronické podobě.
Podání žádosti:
- osobně na Obecním úřadě v Unčíně a v úředních hodinách
- poštou na adresu Obecního úřadu v Unčíně
Po vyřízení žádosti bude žadateli umožněno:
- Nahlížení do registru v písemné podobě - na Obecním úřadě v Unčíně v úřední hodiny
- Nahlížení do registru v elektronické podobě - pro nahlížení v el.podobě bude žadateli přiděleno uživatelské jméno a heslo, které bude bez zbytečného odkladu doručeno prostřednictvím provozovatele poštovních služeb do vlastních rukou žadatele.
Poučení:
Přestupku se dopustí ten, kdo:
- používá nebo dále zpracovává údaje vedené v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře,
- neoprávněně sdělí třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě.
Za přestupek lze uložit pokutu do výše 50 000 Kč.